«Ο μικρός πρίγκιπας»

20170120_110114Στις 20 Ιανουαρίου 2017, πήγαμε στο Λουτράκι οι τάξεις, Πρώτη , Δευτέρα και Τρίτη για να δούμε την περιπέτεια του «μικρού πρίγκιπα».
Την παράσταση έχει σκηνοθετήσει ο κύριος της Θεατρικής Αγωγής του σχολείου μας.
Εκεί είχανε έρθει κι άλλα σχολεία.
Η παράσταση είχε αρκετούς ηθοποιούς, που έκαναν πολλά σχέδια με το σώμα τους.
Στη διάρκεια της παράστασης βγάζαμε φωτογραφίες τις εντυπωσιακές κινήσεις των ηθοποιών.
Πιο εντυπωσιακά όμως ήταν τα σκηνικά με τα φωτισμένα αστέρια!

20170120_114444

Αναμνηστική φωτογραφία με την ηθοποιό που έπαιζε τον»μικρό πρίγκιπα»

Το συμπέρασμα που έβγαλα βλέποντας την παράσταση είναι ότι δε χρειάζεται να λέμε ότι είμαστε ανώτεροι από τους άλλους, όπως για παράδειγμα να λέμε ότι σήμερα το βράδυ θα διατάξω το φεγγάρι να βγει, όμως το φεγγάρι ούτως ή άλλως βγαίνει το βράδυ.
Ένα ακόμη συμπέρασμα που έβγαλα, είναι ότι μερικές φορές τα παιδιά δεν καταλαβαίνουν τον τρόπο που σκέφτονται οι μεγάλοι. Ένας λόγος είναι ότι οι μεγάλοι κάποιες φορές κάνουν πράγματα που δεν έχουν λογική.
Στο γυρισμό μέσα στο λεωφορείο είπε ο καθένας τι του άρεσε πιο πολύ στην παράσταση.
Εμένα μου άρεσε η σκηνή με το φίδι και τον «μικρό πρίγκιπα».
Έγραψε ο μαθητής : Σπύρος Μαγγίνας

20170120_110809

Την περασμένη Παρασκευή πήγαμε οι τάξεις Πρώτη, Δευτέρα και Τρίτη στο θέατρο «Αλεξάνδρειο» στο Λουτράκι, για να δούμε τον «Μικρό Πρίγκιπα».
Μόλις φτάσαμε καθίσαμε να φάμε σε ένα χώρο με τραπέζια.
Μετά μπήκαμε στο θέατρο, βολευτήκαμε στις θέσεις μας και κάναμε ησυχία.
Το έργο ήταν πολύ ωραίο. Είχε σχέση με ένα αγόρι που το έλεγαν Μικρό Πρίγκιπα και ταξίδευε σε όλους τους πλανήτες για να βρει φίλους.
Πριν φύγει από τον πλανήτη του εμφανίστηκε ένα τριαντάφυλλο και ο Μικρός Πρίγκιπας το πότισε, του είπε ένα γεια και ξεκίνησε το ταξίδι του. Επισκέφθηκε πέντε πλανήτες.
Στον πρώτο γνώρισε ένα βασιλιά που κυβερνούσε τα αστέρια.
Στον δεύτερο συνάντησε έναν άνθρωπο που κάθε ένα λεπτό άναβε και έσβηνε μια λάμπα. Στον τρίτο είδε έναν άνθρωπο που μετρούσε τα αστέρια.
Στον τέταρτο συνάντησε έναν άνθρωπο που είχε κάτι εργαλεία και δούλευε με αυτά, και τον συμβούλεψε να πάει στη γη. Μόλις έφτασε στη γη βρήκε ένα  πιλότο που είχε πέσει με το αεροπλάνο του και του ζήτησε να του ζωγραφίσει ένα πρόβατο για να του τρώει τα Μπάομπαμπ.
Τα Μπάομπαμπ είναι φυτά με πολύ μεγάλες ρίζες που μπορούν να σπάσουν τον πλανήτη του Μικρού Πρίγκιπα. Μετά γύρισε στον πλανήτη του.
Στο τέλος βγάλαμε πολλές φωτογραφίες με τον «Μικρό Πρίγκιπα».
Ένιωσα χαρά και ευτυχία!
Έγραψε ο μαθητής : Δημήτρης Κουίνης

Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2017 πήγαν εκδρομή οι τάξεις πρώτη,δευτέρα, τρίτη και είδαμε τον «μικρό πρίγκιπα» σε ένα θέατρο στο Λουτράκι.
Ο μικρός πρίγκιπας είναι ένα μικρό παιδί που μένει στον πλανήτη Β 600 12.
Μια φορά στο πλανήτη του φύτρωσε ένα τριαντάφυλλο που γκρίνιαζε συνέχεια και έτσι ο μικρός πρίγκιπας έφυγε απο τον πλανήτη του με τα πουλιά και ήρθε στη γη.
Ο μικρός μας φίλος γνώρισε τον βασιλιά,τον επιχειρηματία,τον οδηγό τρένου,μια αλεπού που την ενημέρωσε,τον ματαιόδοξο,τον γεωγράφο,το φίδι,τον ήλιο,τον πιλότο και τους ανθρώπους.
Αυτή την παράσταση πιστεύω την είδαμε για να μάθουμε να μιλάμε μέσα από τα βάθη της καρδιάς μας.
Όσο για μένα που έπαιξα το τριαντάφυλλο ένιωσα κάτι να μου λέει «να είσαι ο εαυτός σου»!
Και το έκανα έτσι. Βοήθησα μια συμμαθήτρια μου να ξεπεράσει το φόβο της πάνω στη σκηνή για τον κόσμο.
Έγραψε η μαθήτρια : Χρυσαυγή Κατσαβριά

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.